090412

goddag , nu vare ett tag sen igen , har i stort sett flyttat till norderåsen och där har jag inte riktigt tid att sitta vid datan. Det händer alltid något spännande, kanske inte är så konstigt med tanke på att jag bor med fyra pojkar. ;)

har iaf jobbat i helgen , och det kommer bli en väldigt trevlig summa. :)

idag fyller pojken min år, egentligen skulle jag följa med han till hammarn igår men jag åkte på att jobba idag också så det blev inte så. Synd , men jag tror vi åker dit imorgon istället.
Nu hoppas jag han är på väg till stan igen , vi ska till norderåsen och fira han ikväll. Det kommer lite folk och sådär , ska bli riktigt kul. :)

( ville bara meddela er att jag gått ner -2 kg, hehe )





Ska även åka hem och träffa denna skönhet, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0