090420

hej hallå, förlåt igen .. dålig uppdatering. har haft mycket för mig på sistone , haft lov och grejer.
i måndags var jag hemma hos wallins föräldrar i hammarn , riktigt trevligt faktiskt. I tisdags åkte vi till sollefteå och hälsade på mina föräldrar , men vi blev less lika snabbt igen och åkte hem till östersund igen , haha.


i fredags åkte vi till björnriket på bartömning, wallin körde också var det jag , john och mattias som drack.
tydligen så hade sandra och linda också vart där samma dag men vi måste ha missat varandra , haha.

sitter hemma hos mig nu , wallin fyller i nå papper från försäkringskassan , och nu kom peppe förbi också.
ska försöka få till nå pluggande ikväll , mååste måste måste. !


ska försöka börja redan nu , vi hörs senare , :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0