måndag

förlåt för dålig uppdatering under helgen , men det har hänt otroligt mycket .. var på krogen i fredags, hade riktigt skoj faktiskt. Sedan hade Wallins hund sprungit bort, så snäll som man är åkte jag till Torvalla och skulle hjälpa till att leta. Då får jag veta nått jag blev otroligt ledsen över, jag bara grät och grät ..
Han vet hur jobbigt jag haft det , att jag gått till läkare och psykologer bra länge, och han vet  att jag behöver han som stöd , det blir ju inte direkt lättare för mig att låta bli om min pojkvän gör likadant .. så han har fått en chans till , sen är det över.

nej , nog skriver om detta.
Har även pluggat idag , ska fortsätta nu . har nämligen prov i religioner imorrn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0