god morgon

längesen jag skrev här nu, inte riktigt haft tid. Det har hänt mycket på slutet, så jag har inte riktigt vart engagerad om jag säger så.
Men blev tillsagd av Sara igår att uppdatera, så det är väl bäst jag gör det då. hehe


Praktik idag då, slutar tre.
Somnade i bra tid igår, men telefonen ringde nån gång vid halv tre. Det var ett ex, som av någon anledning ville komma och hälsa på. Fråga mig inte varför för jag vet inte själv.
vi har inte pratat på några månder så jag blev ganska förvånad, antagligen har det tagit slut med hans tjej. 
Fast jag skulle ju upp vid halv sex så det blev inget av med det. ;p 

nu kommer det ett gäng som ska checka ut igen, hörs senare!
 

Kommentarer
Postat av: jonathan

bra blogg=)

2009-03-23 @ 14:36:52
URL: http://lifeonweels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0