helgen

godkväll, sitter ute i ljusta just nu.
jag, sandra å linda var på max för ett tag sen, gott vare. ;p


hahaha , oj oj . vilken helg det har vart.
i fredags när jag kom hit åkte jag på att köra hela kvällen, skjutsade folk fram och tillbaka, men jag gick 500 plus, så det var ju  bra.

i lördags drack jag och vi gick på krogen, vid halv fyra nånting skulle linda å lisse på efterfest men jag var mest sugen på att åka hem. så jag ringde sandra som var ute och åkte med oskar å ove så de hämtade mig.
sen åkte vi till nån kille , och jag råkade ju somna där. när jag  vaknade var ingen kvar, fan vilken panik jag fick!
jag ringde alla jag kunde komma på,
sen gick jag till navet, vilket tog ett tag för det var en BRA bit dit.
då kommer polisen fram och frågar hur det var , antagligen såg de på mig att jag var förvirrad och hade panik. de erbjöd mig skjuts och jag var nästan helt säker på att sandra var hos oskar, så de skjutsade mig dit och som tur var så var hon där.
haha , det slutade ju bra iaf, men fan vad hemskt det var att vakna upp på ett okänt ställe helt ensam ;o

nej , sängen väntar.
godnatt

Kommentarer
Postat av: sara

fick du skjuts med polisen? du slutar aldrig förvåna en du. haha, tamefan att du lyckas med allt ;D

2009-03-05 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0