torsdag

åååh, snart är det helg! ska bli så otroligt skönt.

igår var vi ut till norderåsen och åt tacos och drack cider. Mycket trevligt, även fast vissa blev lite småtjuriga. hehe.

Vi var där i tisdags också, och efter vi ätit gick jag och la mig på soffan och där somnade jag. Fick höra igår att jag tydligen hade legat och hållt i en av katterna i svansen och vägrat släppa den. Huvudet och kroppen hade hängt efter soffan men den hade inte kommit loss! Hahahav , har inget minne av det alls. Det känns som att jag borde ha vaknat, men tydligen inte. Synd dom inte knäppte kort, haha. 
 

sitter på skolan nu, precis gjort klart ett historia arbete. Känns skönt att ha nånting avklarat . :)

Praktik kl 15, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0